شما اینجا هستید
فرهنگی » برگزاری آزمون خوشنویسی در تاریخ هشتم نهم و دهم بهمن ماه 1404در شهرستان خرم بید

آزمون خوشنویسی سراسری انجمن خوشنویسان خرم بید طبق روال هر ساله در روزهای هشتم و نهم و دهم بهمن ماه 1404در دو خط تحریری و قلم‌نی با حضور بیش از 26نفر از هنرجویان خوشنویسی برگزار گردید آزمون در صحت کامل با آرامش در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم بید با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جناب آقای رشیدی و رئیس انجمن خوشنویسان شهرستان و مراقبین آقایان مهدی صادقی و علی بهمنی با آرامش کامل در ساعت های مقرر صبح و عصر برگزار گردید

خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید