true
true
true
true
true
آزمون خوشنویسی سراسری انجمن خوشنویسان خرم بید طبق روال هر ساله در روزهای هشتم و نهم و دهم بهمن ماه 1404در دو خط تحریری و قلمنی با حضور بیش از 26نفر از هنرجویان خوشنویسی برگزار گردید آزمون در صحت کامل با آرامش در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم بید با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جناب آقای رشیدی و رئیس انجمن خوشنویسان شهرستان و مراقبین آقایان مهدی صادقی و علی بهمنی با آرامش کامل در ساعت های مقرر صبح و عصر برگزار گردید
- روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم بید
- کد خبر 18828
- 53 بازدید
- بدون نظر
- پرینت
true
true
true
true
true
لینک کوتاه
https://khorambid.com/?p=18828
true
true
true
true
خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید
تمامی حقوق مطالب برای خرم بید محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.
طراحی و اجرا: سامانه سایت ساز زردیس

