جهت ارتقای سطح خدمات درمانی، حفظ حقوق قانونی بیماران و رعایت الزامات هویتی، ارائه اصل کارت شناسایی معتبر (کارت ملی/شناسنامه) برای دریافت تمامی خدمات بیمارستانی (سرپایی و بستری) به نام شخصِ دریافتکننده خدمت الزامی است.
خواهشمند است جهت پیشگیری از هرگونه معطلی و تسریع در روند پذیرش شما شهروندان عزیز، هنگام مراجعه حتماً کارت شناسایی شخصی خود را همراه داشته باشید. تأکید میگردد پذیرش با مدارک هویتی سایر افراد امکانپذیر نمیباشد.
از شما مردم شریف و فهیم که با همکاری و درک خود، ما و همکاران مجموعه سلامت را در ارائه خدمترسانی بهتر و دقیقتر یاری میکنید، صمیمانه سپاسگزاریم.
روابط عمومی بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) صفاشهر
- 939658740156
- کد خبر 21325
- 8 بازدید
- بدون نظر
- پرینت
خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید
تمامی حقوق مطالب برای خرم بید محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.
طراحی و اجرا: سامانه سایت ساز زردیس

