شما اینجا هستید
سلامت » اطلاعیه؛ ارایه خدمات با کارت شناسایی معتبر

جهت ارتقای سطح خدمات درمانی، حفظ حقوق قانونی بیماران و رعایت الزامات هویتی، ارائه اصل کارت شناسایی معتبر (کارت ملی/شناسنامه) برای دریافت تمامی خدمات بیمارستانی (سرپایی و بستری) به نام شخصِ دریافت‌کننده خدمت الزامی است.

خواهشمند است جهت پیشگیری از هرگونه معطلی و تسریع در روند پذیرش شما شهروندان عزیز، هنگام مراجعه حتماً کارت شناسایی شخصی خود را همراه داشته باشید. تأکید می‌گردد پذیرش با مدارک هویتی سایر افراد امکان‌پذیر نمی‌باشد.

از شما مردم شریف و فهیم که با همکاری و درک خود، ما و همکاران مجموعه سلامت را در ارائه خدمت‌رسانی بهتر و دقیق‌تر یاری می‌کنید، صمیمانه سپاسگزاریم.

روابط عمومی بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) صفاشهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید