به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان خرمبید، حمیدرضا رفیعی رئیس این شعبه گفت:در راستای اجرای تقویم آموزشی سالانه و با هدف ارتقای سطح دانش فنی و آمادگی عملیاتی داوطلبان، دورههای تخصصی «عمومی امداد» و «عمومی نجات» برگزار شد.
این دورههای آموزشی که با حضور جمعی از داوطلبان و امدادگران برگزار گردید، بر اساس سرفصلهای استاندارد آموزشی و با بهرهگیری از اساتید مجرب و تجهیزات عملیاتی بهروز به اجرا درآمد. هدف غایی از برگزاری این دورهها، استانداردسازی دانش امدادی، توانمندسازی نیروهای عملیاتی جهت حضور در حوادث و ارتقای تابآوری جامعه در برابر سوانح بوده است.
- میرزایی - روابط عمومی جمعیت هلال احمر خرم بید
- کد خبر 21335
- 11 بازدید
- بدون نظر
- پرینت
خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید
تمامی حقوق مطالب برای خرم بید محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.
طراحی و اجرا: سامانه سایت ساز زردیس

