فرمانده انتظامی شهرستان خرم بید باصدور پیامی، فرارسیدن روز اصناف را به زحمتکشان عرصه اقتصاد و عموم بازاریان متعهد و انقلابی تبریک گفت.
به گزارش خود پایگاه خبری خرم بید، درمتن پیام سرهنگ “عبدالرضا زارع” آمده است:
روز ملی اصناف فرصت خوبی برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی فعالان و زحمتکشان عرصه اقتصاد کشور و ارج نهادن به ارزشهای معنوی، اجتماعی و اقتصادی آنها است.
اصناف متعهد در کنار پرداختن به فعالیتهای اقتصادی، در ارتقاء احساس امنیت نقش بسزایی دارند و میتوانند با اقدامات پیشگیرانه خود، جرایم و آسیب ها را به نحو چشمگیری کاهش دهند و با مشارکت و عمل به توصیه های پلیس می توانند زمینه سرقت ازصنوف را به حداقل ممکن برسانند .
فرمانده انتظامی شهرستان خرمبید ضمن تبریک روز ملی اصناف به همه بازاریان و فعالان عرصه اقتصاد از تلاش های آنها در راستای پیشبرد اهداف نظام و اسلام قدردانی و برای آنان از درگاه ایزد منان آرزوی توفیق و سلامتی راخواستار شد.
- مدیریت وبسایت
- کد خبر 21556
- 1 بازدید
- بدون نظر
- پرینت
خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید
تمامی حقوق مطالب برای خرم بید محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.
طراحی و اجرا: سامانه سایت ساز زردیس

