به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرم بید، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تأمین اجتماعی شهرستان خرم بید با حضور کیامرث همتی نفر فرماندار، منصور سعیدی حراست اداره کل تأمین اجتماعی استان فارس، غلامحسین رحیمی رئیس اداره بازرسی و شکایت تأمین اجتماعی فارس، مسعود عطایی همیار مدیرکل تأمین اجتماعی استان، محمد کامران معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و جمعی از روسای ادارات در دفتر فرماندار برگزار شد.
در ابتدای این مراسم، از زحمات و خدمات ارزنده محمدحسین کریمی در دوران تصدی مسئولیت رئیس تأمین اجتماعی شهرستان تقدیر و تشکر به عمل آمد. سپس جواد کیانی به عنوان رئیس جدید اداره تأمین اجتماعی شهرستان خرم بید معرفی و منصوب گردید.
کیامرث همتی نفر، فرماندار خرم بید، در این مراسم ضمن قدردانی از تلاشهای شبانهروزی محمدحسین کریمی در دوران مسئولیت، اظهار داشت: اداره تأمین اجتماعی به عنوان یکی از مهمترین نهادهای حمایتی و خدمترسان به جامعه کارگری و بازنشستگان، نقش بیبدیلی در تأمین رفاه و آرامش اقشار مختلف دارد. خدمات ارزنده محمدحسین کریمی در این دوران، شایسته تقدیر است و برای جواد کیانی در سمت جدید، آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون داریم.
در پایان این مراسم، با اهدا لوح تقدیر و هدایا، از زحمات محمدحسین کریمی تقدیر به عمل آمد و حکم انتصاب جواد کیانی توسط مسئولین استانی اهدا گردید.
- مدیریت وبسایت
- کد خبر 21608
- 4 بازدید
- بدون نظر
- پرینت
خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید
تمامی حقوق مطالب برای خرم بید محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.
طراحی و اجرا: سامانه سایت ساز زردیس

