شما اینجا هستید
اجتماعی » بازدید فرماندار و امام جمعه خرم بید از اداره تبلیغات اسلامی به مناسبت روز تبلیغات / تأکید بر برگزاری باشکوه مراسم تاسوعا و عاشورا با بهره‌گیری از ظرفیت مبلغان و سخنرانان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرم بید، به مناسبت روز تبلیغات و اطلاع‌رسانی دینی، کیامرث همتی نفر فرماندار، حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه صفاشهر، سرهنگ نظری فرمانده سپاه ناحیه خرم بید و فرزاد خسروانی بخشدار مرکزی، با حضور در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، روز جاری با حجت الاسلام ضامنی رئیس این اداره و کارکنان آن دیدار و گفتگو کردند.

این بازدید که با هدف قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه مبلغان و فعالان عرصه تبلیغ دینی و بررسی برنامه‌های پیش روی این اداره به ویژه در آستانه تاسعو و عاشورای حسینی صورت گرفت، فرصتی برای تبادل نظر در خصوص ارتقای کیفیت فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در سطح شهرستان فراهم آورد.

کیامرث همتی نفر، فرماندار خرم بید، در این دیدار ضمن تبریک روز تبلیغات و اطلاع‌رسانی دینی به فعالان این عرصه، با اشاره به همزمانی این ایام با ماه محرم الحرام، اظهار داشت: ماه محرم، ماه احیای فرهنگ عاشورا و ترویج معارف اهل بیت (ع) است. در این ایام، نقش مبلغان، سخنرانان و هیئات مذهبی در روشنگری، تبیین اهداف قیام حسینی و پاسخگویی به شبهات دشمنان، بسیار حائز اهمیت است. انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی منسجم و همکاری همه دستگاه‌ها، شاهد برگزاری مراسمی باشکوه، بصیرت‌افزا و در شأن سرور و سالار شهیدان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین دهقان، امام جمعه صفاشهر، نیز در این دیدار ضمن تبریک روز تبلیغات و اطلاع‌رسانی دینی به فعالان این عرصه، اظهار داشت: تبلیغ دین و ترویج معارف اهل بیت (ع) در ماه محرم، از مهمترین رسالت‌های حوزه‌های علمیه و مبلغان دینی است. برپایی مجالس عزاداری با سخنرانی‌های بصیرت‌افزا، تبیین صحیح قیام عاشورا و پاسخ به شبهات دشمنان، می‌تواند راه حسینی و پیام کربلا را برای نسل جوان به خوبی تبیین کند. امیدواریم با همدلی و همکاری همه دستگاه‌ها، شاهد برگزاری مراسمی شایسته و تأثیرگذار در این ایام باشیم.

حجت الاسلام ضامنی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، نیز ضمن قدردانی از حضور فرماندار و هیئت همراه، گزارشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ماه محرم از جمله اعزام مبلغ، برگزاری جلسات سخنرانی، هیئات مذهبی و محافل روضه خوانی ارائه داد و بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی و انتظامی برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم تأکید کرد.

در پایان، فرماندار و هیئت همراه از زحمات حجت الاسلام ضامنی و همکارانش در اداره تبلیغات اسلامی تقدیر کردند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید