شما اینجا هستید
یادداشت » پیام فرماندار شهرستان خرم‌بید به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم‌بید، کیامرث همتی نفر در پیامی، فرا رسیدن ۵ تیرماه، روز جهانی مبارزه با مواد مخدر را به تمامی فعالان عرصه مبارزه با مواد مخدر، کارکنان خدوم نیروی انتظامی، بهزیستی، اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان و خانواده‌های معظم شهدای این عرصه در شهرستان خرم‌بید گرامی داشت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۵ تیرماه، یادآور عزم جدی جامعه جهانی برای مبارزه با بلای خانمان‌سوزی است که سلامت، امنیت و آینده نسل‌ها را تهدید می‌کند. این روز، فرصتی مغتنم برای تجدید میثاق با شهدای این عرصه و تأکید بر عزم راسخ همگانی برای ریشه‌کنی این پدیده شوم است.

این روز را به تمامی دلاورمردان و زنان عرصه مبارزه با مواد مخدر به ویژه کارکنان پرتلاش نیروی انتظامی، پزشکان و مددکاران مراکز درمانی و خانواده‌های معظم شهدای این راه مقدس تبریک عرض می‌نمایم.

مبارزه با مواد مخدر، جهادی خاموش و مستمر است که دشمنان نظام، به ویژه رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، با گسترش آن درصدد تضعیف بنیان خانواده و انحراف نسل جوان هستند. هوشیاری والدین، آگاه‌سازی جامعه و همکاری همگانی، مهم‌ترین راهکار پیشگیری از این آسیب اجتماعی است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با مواد مخدر و شهدای هشت سال دفاع مقدس، از درگاه خداوند متعال برای همه دست‌اندرکاران این عرصه، توفیق، سلامت و سربلندی و برای جامعه جوان، عزت و مصونیت از آسیب‌های اجتماعی مسئلت دارم.

کیامرث همتی نفر

فرماندار شهرستان خرم‌بید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید