به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرمبید، کیامرث همتی نفر در پیامی، فرا رسیدن ۵ تیرماه، روز جهانی مبارزه با مواد مخدر را به تمامی فعالان عرصه مبارزه با مواد مخدر، کارکنان خدوم نیروی انتظامی، بهزیستی، اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان و خانوادههای معظم شهدای این عرصه در شهرستان خرمبید گرامی داشت.
متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
۵ تیرماه، یادآور عزم جدی جامعه جهانی برای مبارزه با بلای خانمانسوزی است که سلامت، امنیت و آینده نسلها را تهدید میکند. این روز، فرصتی مغتنم برای تجدید میثاق با شهدای این عرصه و تأکید بر عزم راسخ همگانی برای ریشهکنی این پدیده شوم است.
این روز را به تمامی دلاورمردان و زنان عرصه مبارزه با مواد مخدر به ویژه کارکنان پرتلاش نیروی انتظامی، پزشکان و مددکاران مراکز درمانی و خانوادههای معظم شهدای این راه مقدس تبریک عرض مینمایم.
مبارزه با مواد مخدر، جهادی خاموش و مستمر است که دشمنان نظام، به ویژه رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، با گسترش آن درصدد تضعیف بنیان خانواده و انحراف نسل جوان هستند. هوشیاری والدین، آگاهسازی جامعه و همکاری همگانی، مهمترین راهکار پیشگیری از این آسیب اجتماعی است.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با مواد مخدر و شهدای هشت سال دفاع مقدس، از درگاه خداوند متعال برای همه دستاندرکاران این عرصه، توفیق، سلامت و سربلندی و برای جامعه جوان، عزت و مصونیت از آسیبهای اجتماعی مسئلت دارم.
کیامرث همتی نفر
فرماندار شهرستان خرمبید
- مدیریت وبسایت
- کد خبر 21638
- 6 بازدید
- بدون نظر
- پرینت
خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید
تمامی حقوق مطالب برای خرم بید محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.
طراحی و اجرا: سامانه سایت ساز زردیس

