شما اینجا هستید
اجتماعی » حضور فرماندار خرم بید و نماینده مجلس در هیئات مذهبی شهرستان به مناسبت تاسوعای حسینی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرم بید، کیامرث همتی نفر فرماندار شهرستان به همراه رحیم زارع نماینده مردم شهرستان‌های آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین دهقان امام جمعه صفاشهر و اعضای شورای تامین شهرستان، در روز تاسوعای حسینی با حضور در هیئات مذهبی و مراسم عزاداری نقاط مختلف شهرستان خرم بید، در سوگ سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش به عزاداری و سوگواری پرداختند.

ضمن همدردی با عزاداران حسینی و حضور در دسته‌های سینه‌زنی و زنجیرزنی، با آرمان‌های والای قیام عاشورا و فرهنگ ایثار و شهادت تجدید میثاق کردند. این حضور، نشان‌دهنده ارادت مسئولان به ساحت مقدس اهل بیت (ع) و همراهی با مردم در سوگ‌واره‌های مذهبی بود.

این مراسمات با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در مساجد، حسینیه‌ها و خیابان‌های شهرستان برگزار شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید