به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرم بید، کیامرث همتی نفر فرماندار شهرستان به همراه رحیم زارع نماینده مردم شهرستانهای آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین دهقان امام جمعه صفاشهر و اعضای شورای تامین شهرستان، در روز تاسوعای حسینی با حضور در هیئات مذهبی و مراسم عزاداری نقاط مختلف شهرستان خرم بید، در سوگ سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش به عزاداری و سوگواری پرداختند.
ضمن همدردی با عزاداران حسینی و حضور در دستههای سینهزنی و زنجیرزنی، با آرمانهای والای قیام عاشورا و فرهنگ ایثار و شهادت تجدید میثاق کردند. این حضور، نشاندهنده ارادت مسئولان به ساحت مقدس اهل بیت (ع) و همراهی با مردم در سوگوارههای مذهبی بود.
این مراسمات با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در مساجد، حسینیهها و خیابانهای شهرستان برگزار شد.
- مدیریت وبسایت
- کد خبر 21639
- 2 بازدید
- بدون نظر
- پرینت
خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید
تمامی حقوق مطالب برای خرم بید محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.
طراحی و اجرا: سامانه سایت ساز زردیس

