شما اینجا هستید
اجتماعی » حضور فرماندار خرم بید و نماینده مجلس در هیئات مذهبی بخش مشهد مرغاب در روز عاشورای حسینی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرم بید، کیامرث همتی نفر فرماندار شهرستان به همراه رحیم زارع نماینده مردم شهرستان‌های آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان در مجلس شورای اسلامی، در روز عاشورای حسینی با حضور در هیئات مذهبی و مراسم عزاداری بخش مشهد مرغاب شهرستان خرم بید، در سوگ سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش به سوگواری و عزاداری پرداختند.

فرماندار و نماینده مجلس در این روز، ضمن همراهی با دسته‌های سینه‌زنی و زنجیرزنی، با آرمان‌های والای قیام عاشورا و پیام‌های جاودانه آن همچون ایثار، مقاومت، عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی تجدید میثاق کردند. حضور پرشور مسئولان در کنار عزاداران حسینی، نشان‌دهنده پیوند عمیق مردم و مسئولین با فرهنگ غنی عاشورایی بود.

مراسمات عاشورایی در بخش مشهد مرغاب با حضور گسترده اقشار مختلف مردم، در مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و خیابان‌های بخش برگزار شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید