به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرم بید، کیامرث همتی نفر فرماندار شهرستان به همراه رحیم زارع نماینده مردم شهرستانهای آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان در مجلس شورای اسلامی، در روز عاشورای حسینی با حضور در هیئات مذهبی و مراسم عزاداری بخش مشهد مرغاب شهرستان خرم بید، در سوگ سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش به سوگواری و عزاداری پرداختند.
فرماندار و نماینده مجلس در این روز، ضمن همراهی با دستههای سینهزنی و زنجیرزنی، با آرمانهای والای قیام عاشورا و پیامهای جاودانه آن همچون ایثار، مقاومت، عدالتخواهی و ظلمستیزی تجدید میثاق کردند. حضور پرشور مسئولان در کنار عزاداران حسینی، نشاندهنده پیوند عمیق مردم و مسئولین با فرهنگ غنی عاشورایی بود.
مراسمات عاشورایی در بخش مشهد مرغاب با حضور گسترده اقشار مختلف مردم، در مساجد، حسینیهها، تکایا و خیابانهای بخش برگزار شد.
- مدیریت وبسایت
- کد خبر 21641
- 2 بازدید
- بدون نظر
- پرینت
خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید
تمامی حقوق مطالب برای خرم بید محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.
طراحی و اجرا: سامانه سایت ساز زردیس

