شما اینجا هستید
اجتماعی » مسائل و مشکلات کارگران در جلسه کمیسیون کار و کارگری خرم‌بید بررسی شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرم‌بید، جلسه کمیسیون کار و کارگری شهرستان به ریاست همتی‌نفر فرماندار خرم بید و با حضور تصدیقی دادستان و سایر اعضای کمیسیون، برگزار شد.

در این جلسه، مشکلات کارگران در زمینه‌هایی از جمله اصلاح عناوین شغلی، مالیات، بیمه و سایر مسائل مرتبط مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
براساس تصمیمات اتخاذشده، با انجام بازدیدهای میدانی از محل‌های اشتغال کارگران توسط دستگاه‌های مسئول و پیگیری موارد اعلام‌شده، اقدامات لازم جهت رسیدگی به مشکلات کارگران انجام خواهد شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید