گروه ارکستر «فیلارمونیک» ارمنستان به مناسبت یک‌صدمین سالگرد تأسیس خود با همراهی گروه موسیقی «کرال»، قطعه «ای ایران» را اجرا کردند.

به گزارش خرم بید به نقل از شیرازه، ارکستر «فیلارمونیک» ارمنستان به مناسبت یک‌صدمین سالگرد تأسیس خود با همراهی گروه موسیقی «کرال»، شامگاه  ۱۵ شهریور در محوطه جهانی تخت جمشید به اجرای قطعه «ای ایران» در راستای تقویت ارتباطات فرهنگی میان ملت‌ها پرداخت.

قابل ذکر است که تعداد اعضای این ارکستر ۱۱۰ نفر و یک هیأت سیاسی۲۰نفره از کشور ارمنستان این ارکستر را همراهی کردند.

همچنین تعداد ۲۳ هیأت‌ دیپلماتیک از کشورهای مختلف در جهت تقویت دیپلماسی فرهنگی و تصویرسازی مثبت از ایران در این برنامه حضور یافتند.

خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید