آیین گرامی داشت شب یلدا به همت موسسه فرهنگی هنری سرو ثمین سخن و انجمن ادبی چکاد و با حضور مردم صفاشهر، کیامرث همتی نفر فرماندار شهرستان خرم بید و محمد رشیدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن آمفیتئاتر صفاشهر برگزار شد.
در این بزرگداشت فرماندار شهرستان خرم بید اظهار داشت: دولت از برنامه های فرهنگی هنری فاخر حمایت می کند و هدف ما ایجاد فضای مفرح برای عموم مردم شهرستان است.
سپس شاعران مدعو شهرستان فرشید راستاد، الهام آل علی، فرشته احمدی، مهدیه فرهمندیان و رهام شبانی به شعر خوانی پرداختند.
گروه موسیقی شهرستان آقایان سلمانی نوازنده نی انبان، مسعود رشیدی نوازنده کاخون و دهقانی نوازنده گیتار در دو نوبت موسیقی تلفیقی خود را اجرا کردند.
در ادامه حسن کریمی و علی طیبی استند آپ کمدی منطبق با فرهنگ شهرستان خرم بید در شب یلدا را به نمایش گذاشتند.
پذیرایی و اهدا لوح سپاس به هنرمندان پایان بخش گرامی داشت شب یلدا بود.
- روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم بید
- کد خبر 18056
- 69 بازدید
- بدون نظر
- پرینت
خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید
تمامی حقوق مطالب برای خرم بید محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.
طراحی و اجرا: سامانه سایت ساز زردیس

