شما اینجا هستید
فرهنگی » آیئن گرامی داشت شب یلدا در سالن آمفی تئاتر صفاشهر

آیین گرامی داشت شب یلدا به همت موسسه فرهنگی هنری سرو ثمین سخن و انجمن ادبی چکاد و با حضور مردم صفاشهر، کیامرث همتی نفر فرماندار شهرستان خرم بید و محمد رشیدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن آمفی‌تئاتر صفاشهر برگزار شد.

در این بزرگداشت فرماندار شهرستان خرم بید اظهار داشت: دولت از برنامه های فرهنگی هنری فاخر حمایت می کند و هدف ما ایجاد فضای مفرح برای عموم مردم شهرستان است.

سپس شاعران مدعو شهرستان فرشید راستاد، الهام آل علی، فرشته احمدی، مهدیه فرهمندیان و رهام شبانی به شعر خوانی پرداختند.

گروه موسیقی شهرستان آقایان سلمانی نوازنده نی انبان، مسعود رشیدی نوازنده کاخون و دهقانی نوازنده گیتار در دو نوبت موسیقی تلفیقی خود را اجرا کردند.

در ادامه حسن کریمی و علی طیبی استند آپ کمدی منطبق با فرهنگ شهرستان خرم بید در شب یلدا را به نمایش گذاشتند.

پذیرایی و اهدا لوح سپاس به هنرمندان پایان بخش گرامی داشت شب یلدا بود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید