مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاجقاسم سلیمانی و دو تن از شهدای مکتب ایشان، شهیدان سیدجلال جلالی و احمد ابدام، شب گذشته سهشنبه ۱۶ دیماه در این مسجد برگزار شد.
این آیین با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء آغاز شد و در ادامه، حجتالاسلام والمسلمین کوشکی به ایراد سخنرانی پرداخت. وی در بیانات خود با تأکید بر تداوم راه و مکتب شهید سلیمانی، ایشان را نماد مقاومت، ایثار و مردمداری دانست و افزود: «شهید سلیمانی تنها یک فرمانده نظامی نبود؛ او مدرسهای بود که شاگردانی چون شهیدان جلالی و ابدام در آن پرورش یافتند و راه استاد خود را با شهادت ادامه دادند.» سخنران همچنین به نقش محوری شهید سلیمانی در مقابله با تروریسم و استکبار جهانی اشاره کرد و وحدتآفرینی ایشان را عاملی برای اقتدار جهان اسلام برشمرد.
پس از سخنرانی، کربلایی داوود دهقانی به روایتگری و مدیحهسرایی در رثای شهیدان پرداخت که فضایی عاطفی و معنوی را در جمع حاضر ایجاد کرد.
در این مراسم که با حضور گسترده نمازگزاران و ارادتمندان شهید سلیمانی همراه بود، از مقام والای این شهیدان و مجاهدتهای آنان در دفاع از ارزشهای اسلامی و امنیت ملی تجلیل شد.
- مدیریت وبسایت
- کد خبر 18429
- 24 بازدید
- بدون نظر
- پرینت
خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید
تمامی حقوق مطالب برای خرم بید محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.
طراحی و اجرا: سامانه سایت ساز زردیس

