شما اینجا هستید
اجتماعی » مراسم بزرگداشت شهید حاج‌قاسم سلیمانی و یاران شهیدش در مسجد امیرالمؤمنین(ع) شهرستان خرم بید برگزار شد

مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و دو تن از شهدای مکتب ایشان، شهیدان سیدجلال جلالی و احمد ابدام، شب گذشته سه‌شنبه ۱۶ دی‌ماه در این مسجد برگزار شد.

این آیین با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء آغاز شد و در ادامه، حجت‌الاسلام والمسلمین کوشکی به ایراد سخنرانی پرداخت. وی در بیانات خود با تأکید بر تداوم راه و مکتب شهید سلیمانی، ایشان را نماد مقاومت، ایثار و مردمداری دانست و افزود: «شهید سلیمانی تنها یک فرمانده نظامی نبود؛ او مدرسه‌ای بود که شاگردانی چون شهیدان جلالی و ابدام در آن پرورش یافتند و راه استاد خود را با شهادت ادامه دادند.» سخنران همچنین به نقش محوری شهید سلیمانی در مقابله با تروریسم و استکبار جهانی اشاره کرد و وحدت‌آفرینی ایشان را عاملی برای اقتدار جهان اسلام برشمرد.

پس از سخنرانی، کربلایی داوود دهقانی به روایتگری و مدیحه‌سرایی در رثای شهیدان پرداخت که فضایی عاطفی و معنوی را در جمع حاضر ایجاد کرد.

در این مراسم که با حضور گسترده نمازگزاران و ارادتمندان شهید سلیمانی همراه بود، از مقام والای این شهیدان و مجاهدت‌های آنان در دفاع از ارزش‌های اسلامی و امنیت ملی تجلیل شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید