چهل و هشتمین آزمون جامع مهارت آموزی در شمال استان فارس در شهرستان خرم بید در 17 دیماه 1404 برگزار گردید در این آزمون که در دو نوبت صبح و عصر بصورت آزمون عملی در مرکز مهارت آموزی تدبیران و آزمون کتبی در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با حضورآقای رزمجویی مسئول آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد محمدآقا رشیدی رئیس اداره و هیات اجرایی آزمون آقایان رحیمی حراست آقای استاد رودکی آزمونگر و آقایان ایزدی ، جوکار و آقای علی بهمنی برگزار گردید در مجموع تعداد 168 نفر از هنرجویان شهرستانهای آباده ، بوانات ، اقلید ، خرم بید ، سرچهان و ارسنجان در رشته های گرافیک رایانه و چهره سازی به رقابت پرداختند .
- روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم بید
- کد خبر 18443
- 60 بازدید
- بدون نظر
- پرینت
خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید
تمامی حقوق مطالب برای خرم بید محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.
طراحی و اجرا: سامانه سایت ساز زردیس

