شما اینجا هستید
اجتماعی » گروه هنری سپید با همکاری انجمن نمایش شهرستان خرم بید به مناسبت نیمه شعبان و ولادت با سعادت یگانه منجی عالم بشریت به روی صحنه رفت

گروه هنری سپید با همکاری انجمن نمایش شهرستان خرم بید نمایش طنز خواستگار سمج را به نویسندگی محمد حسین رنجبر و کارگردانی رضا شریفی و با بازی حسین پورمرادیان .محمد مهدی شریفی اردانی.اصغر بهمنی .ایمان جعفری و علی شریفی اردانی .به مناسبت نیمه شعبان و ولادت با سعادت یگانه منجی عالم بشریت به مدت سه شب از تاریخ پانزدهم لغایت هجدهم بهمن 1404در حسینیه عاشقان ثارالله صفاشهرو حسینیه روستای مشکان به روی صحنه برد و با استقبال گرم مردم هنر دوست شهرستان مواجه گردید .در این نمایش محمد نبی هوشمند دستیار کارگردان .ابراهیم نظیف مسوول نور و صدا و محمد زارع موسیقی را عهده دار بودند

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید