همزمان با دهه مبارک فجر و به همت و همکاری شهرداری شهر صفاشهر ، شبکه بهداشت ،اداره کارو تعاون ، حوزه مقاومت بسیج کارگری و پایگاه مقاومت بسیج شهید اسدآبادی شهرداری صفاشهر با هدف پایش وضعیت جسمانی و پیشگیری از بیماریهای مزمن انجام شد. در این طرح، کارکنان خدمات از نظر قند خون، فشار خون و اندازه گیری وزن مورد ارزیابی قرار گرفتند.
🔻دیابت و فشارخون از جمله بیماری هایی است که بدون علامت و به اصطلاح خاموش هستند، به طوری که گاه افراد دارای دیابت و یا فشار خون بالا هستند اما هیچ علامتی را تجربه نمی کنند و افراد معمولا پس از بررسی های معمول فشار خون و آزمایش قندخون متوجه می شوند که به پرفشاری خون و یا دیابت مبتلا هستند؛ از این رو تشخیص و شناسایی به موقع در درمان این بیماری ها بسیار مهم است.
🔻گفتنی است در این پایش ۷۸ نفر از کارکنان این شهرداری مورد غربالگری قند خون و همچنین فشار خون قرار گرفتند.
#شهرداری_صفاشهر
#شبکه_بهداشت_خرمبید
#اداره_کار_و_تعاون_خرمبید
#حوزه_مقاومت_بسیج_کارگری_و_کارخانجات
#پایگاه_مقاومت_بسیج_شهید_اسدآبادی
- مدیریت وبسایت
- کد خبر 19353
- 29 بازدید
- بدون نظر
- پرینت
خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید
تمامی حقوق مطالب برای خرم بید محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.
طراحی و اجرا: سامانه سایت ساز زردیس

