شما اینجا هستید
اجتماعی » دیدار رئیس امور عشایر و فرماندهان بسیج از عشایر غیور خرم بید / سرکشی میدانی و بررسی مشکلات جامعه عشایری

به گزارش روابط عمومی امور عشایر شهرستان خرم بید، فرشید راستاد رئیس اداره امور عشایر شهرستان به همراه فرمانده حوزه مقاومت اداری شهرستان و فرمانده حوزه مقاومت بسیج عشایری پاسارگاد، با حضور در مناطق عشایرنشین شهرستان خرم بید، از عشایر غیور و سلحشور این دیار دیدار و سرکشی کردند.

این بازدید میدانی با هدف ارتقای تعامل و همکاری میان دستگاه‌های اجرایی و جامعه عشایری، بررسی مسائل و مشکلات عشایر و ارائه خدمات حمایتی و پشتیبانی در حوزه‌های مختلف از جمله تأمین آرد، سوخت، نهاده‌های دامی و خدمات بهداشتی و درمانی صورت گرفت.

در این دیدار، مسئولان حاضر ضمن گفتگوی چهره به چهره با سران طوایف و عشایر منطقه، در جریان دغدغه‌ها، نیازها و چالش‌های پیش روی این قشر زحمتکش و مولد قرار گرفتند و بر لزوم رفع سریع مشکلات مطروحه تأکید کردند.

فرشید راستاد، رئیس اداره امور عشایر شهرستان خرم بید، در حاشیه این بازدید با اشاره به جایگاه والای عشایر در تأمین امنیت غذایی و اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: «عشایر غیور این سرزمین، سرمایه‌های ارزشمند انقلاب هستند و خدمت به آنان، یک وظیفه و رسالت همگانی است. ما در مجموعه امور عشایر، تمام توان خود را برای رفع موانع و تسهیل امور این عزیزان به کار گرفته‌ایم.»

فرمانده حوزه مقاومت بسیج عشایری پاسارگاد، نیز در این دیدار با اشاره به روحیه سلحشوری و ایثارگری عشایر در دوران دفاع مقدس و پس از آن، گفت: «عشایر همواره در تمام صحنه‌های انقلاب، پیشگام و حاضر بوده‌اند. بسیج عشایری نیز با افتخار در کنار این قشر غیور ایستاده و آماده ارائه هرگونه خدمات و پشتیبانی می‌باشد.»

در پایان این بازدید، مقرر شد ضمن پیگیری ویژه مشکلات مطروحه، خدمت‌رسانی به جامعه عشایری شهرستان با قوت بیشتری ادامه یابد.

خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید