به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرم بید، جلسه وبیناری «مدیریت محله محور» با ارتباط تصویری با سایر شهرستان های استان فارس و با حضور مجتبی امیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری خرم بید، سرهنگ نظری فرمانده سپاه ناحیه خرم بید، سرهنگ برزگر فرمانده سپاه قادرآباد، فرزاد خسروانی بخشدار بخش مرکزی، حجت الاسلام ضامنی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، جمعی از کارشناسان حوزه مدیریت محله محور و نماینده بخشداری مشهد مرغاب در محل فرمانداری برگزار شد.
پس از اتمام وبینار استانی و استماع مباحث و دستورالعملهای ابلاغی از سوی استان، اعضای حاضر در جلسه به بحث و تبادل نظر پیرامون نحوه اجرای مصوبات و انطباق آن با ظرفیتها و شرایط بومی شهرستان خرم بید پرداختند.
در این نشست تکمیلی، بر تقویت تعامل بین بخشداریها و پایگاههای مقاومت بسیج، توانمندسازی ساختارهای مردمی و ارتقای مشارکت شهروندان در حل مسائل محلی تأکید شد.
مجتبی امیری، معاون سیاسی فرمانداری خرم بید، در این جلسه با اشاره به سیاستهای کلی نظام در خصوص تحقق عدالت محلی، اظهار داشت: مدیریت محله محور، کلید ورود به توسعه پایدار و متوازن در شهرستان است. این رویکرد با توانمندسازی خود مردم و با هماهنگی دستگاههای اجرایی و نظامی، فرصتی طلایی برای رصد بیواسطه مشکلات و حل سریعتر آنها فراهم میکند. مصوبات جلسه امروز استان باید با نگاه بومیسازی و استفاده از ظرفیتهای موجود در شهرستان عملیاتی شود.
در پایان، مقرر شد ضمن تشکیل کارگروههای تخصصی، برنامه زمانبندی برای اجرای پایلوت این طرح در یکی از محلات هدف شهرستان تدوین و به بخشداریهای مرکزی و مشهد مرغاب ابلاغ گردد.
- مدیریت وبسایت
- کد خبر 21188
- 3 بازدید
- بدون نظر
- پرینت
خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید
تمامی حقوق مطالب برای خرم بید محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.
طراحی و اجرا: سامانه سایت ساز زردیس

