شما اینجا هستید
اجتماعی » دیدار معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با خانواده شهید جاویدالاثر «علیرضا برزگر» در خرم بید / تجدید میثاق با شهدای جنگ تحمیلی سوم

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرم بید، معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس به همراه سلیمان کرمی سرپرست دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری فارس، در اولین برنامه از سفر یک‌روزه خود به شهرستان خرم بید، با همراهی کیامرث همتی نفر فرماندار خرم بید، در منزل شهید والامقام علیرضا برزگر از شهدای جاویدالاثر حاضر شدند.

شهید علیرضا برزگر از رزمندگان دلاوری است که در ناوچه دنا و در جریان جنگ تحمیلی سوم (حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به کشور) به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش همچنان در آغوش خاک میهن بازنگشته است.

در این دیدار معنوی، مسئولان استانی و شهرستانی ضمن قرائت فاتحه و غبارروبی از عکس مطهر این شهید بزرگوار، با آرمان‌های والای شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کردند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جاویدالاثر به ویژه شهید برزگر، اظهار داشت: شهدای جاویدالاثر، افتخار ماندگار این سرزمین هستند. خانواده‌های این شهدا با صبر و استقامت خود، حماسه‌ای دیگر آفریده‌اند. تکریم آنان، کمترین کاری است که ما مسئولان می‌توانیم انجام دهیم.

کیامرث همتی نفر، فرماندار خرم بید، نیز ضمن خیرمقدم به مهمانان استانی، با اشاره به جایگاه رفیع شهدا، خاطرنشان کرد:شهید علیرضا برزگر، نماد غیرت و شجاعت مردمان این دیار است. امروز وظیفه داریم با ادامه راه آن بزرگواران، قدردان جانفشانی‌های آنان باشیم و خانواده‌های معظم شهدا را پاس بداریم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید