شما اینجا هستید
اجتماعی » برگزاری جلسه بصیرتی با حضور سردار کوشکی جهرمی در صفاشهر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرم‌بید، جلسه بصیرتی و تبیینی با حضور سرتیپ دوم پاسدار سعید کوشکی جهرمی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس، در مسجد موسی‌بن‌جعفر(ع) ناحیه یک شهر صفاشهر برگزار شد.

در این نشست که با حضور مجتبی امیری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری خرم‌بید؛ سرهنگ نظری، فرمانده سپاه ناحیه خرم‌بید؛ نماینده حفظ آثار در شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهر صفاشهر و جمعی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تشکیل گردید، سردار کوشکی جهرمی به تشریح ابعاد مختلف وقایع اخیر و تبیین راهبردهای دشمن‌شناسی پرداخت.

وی با اشاره به ماهیت جنگ ترکیبی و نرم دشمنان نظام اسلامی، بر ضرورت هوشیاری دائمی، تبیین دستاوردهای انقلاب و انتقال مفاهیم ارزشی دفاع مقدس به نسل جوان تأکید کرد و نقش محوری مساجد را در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن، بی‌بدیل خواند.

سردار کوشکی جهرمی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: امروز بیش از هر زمان دیگری به بازخوانی سیره رزمندگان و تمسک به وصایای شهدا نیاز داریم؛ چراکه دشمن با تغییر تاکتیک‌ها، به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه است و مقابله با این تهاجم، جز با آگاهی‌بخشی و امیدآفرینی میسر نخواهد شد.

در پایان این جلسه صمیمی، حاضرین به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود در خصوص مسائل فرهنگی، امنیتی و حفظ آثار ارزشی دوران دفاع مقدس پرداختند و بر استمرار چنین نشست‌های تبیینی در سطح محلات و مساجد شهرستان تأکید کردند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید