جلسه طرح نماد (نظام مراقبت از دانشآموزان) با حضور مسئولین در اداره آموزش و پرورش بخش مشهد مرغاب برگزار شد.
در این جلسه که با حضور بخشدار بخش مشهد مرغاب، رئیس بهزیستی، کارشناس مسئول واحد اورژانس اجتماعی، نماینده کمیته امداد، رئیس شبکه بهداشت و درمان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران، رئیس دادگستری، همکاران نیروی انتظامی و اعضای شورای شهر قادرآباد تشکیل شد، شرکتکنندگان به بررسی آسیبهای اجتماعی موجود در بین دانشآموزان پرداختند.
در این نشست، هر یک از حاضران نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص راههای پیشگیری و کاهش آسیبهای اجتماعی مطرح کردند و در پایان مقرر شد راهکارهای عملی برای مقابله با این معضلات اجرایی شود
- بهزیستی خرم بید
- کد خبر 21542
- 1 بازدید
- بدون نظر
- پرینت
خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید
تمامی حقوق مطالب برای خرم بید محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.
طراحی و اجرا: سامانه سایت ساز زردیس

