شما اینجا هستید
اجتماعی » حضور رئیس بهزیستی و کارشناس مسئول واحد اورژانس اجتماعی در جلسه طرح «نماد»

جلسه طرح نماد (نظام مراقبت از دانش‌آموزان) با حضور مسئولین در اداره آموزش و پرورش بخش مشهد مرغاب برگزار شد.

در این جلسه که با حضور بخشدار بخش مشهد مرغاب، رئیس بهزیستی، کارشناس مسئول واحد اورژانس اجتماعی، نماینده کمیته امداد، رئیس شبکه بهداشت و درمان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران، رئیس دادگستری، همکاران نیروی انتظامی و اعضای شورای شهر قادرآباد تشکیل شد، شرکت‌کنندگان به بررسی آسیب‌های اجتماعی موجود در بین دانش‌آموزان پرداختند.

در این نشست، هر یک از حاضران نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص راه‌های پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی مطرح کردند و در پایان مقرر شد راهکارهای عملی برای مقابله با این معضلات اجرایی شود

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید