شما اینجا هستید
اجتماعی » جلسه هماهنگی اعزام شهروندان خرم بید به مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب / فرماندار: حضور حداکثری، تجدید میثاق با آرمان‌های ولایت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرم بید، جلسه هماهنگی وبیناری «شهادت قائد امت» با حضور کیامرث همتی نفر فرماندار، حجت الاسلام و المسلمین دهقان امام جمعه صفاشهر و حجت الاسلام و المسلمین ناظمی امام جمعه قادرآباد، سرهنگ نظری فرمانده سپاه ناحیه خرم بید، سرهنگ برزگر فرمانده سپاه قادرآباد و معاونین فرمانداری در اتاق جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه، بر برنامه‌ریزی منسجم برای اعزام شهروندان به مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر رهبر شهید انقلاب اسلامی و نیز هماهنگی دستگاه‌های اجرایی، نظامی و انتظامی برای مشارکت هرچه باشکوه‌تر مردم در این رویداد تاریخی تأکید شد.

کیامرث همتی نفر، فرماندار خرم بید، در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره قائد شهید، اظهار داشت: امت شهیدپرور ایران اسلامی در غم از دست دادن رهبر فرزانه خود، حماسه‌ای بی‌نظیر را رقم خواهند زد. وظیفه ماست با هماهنگی تمامی دستگاه‌ها، زمینه حضور پرشور و آبرومندانه شهروندان را در مراسم وداع و تشییع این اسوه بزرگ ایثار و مقاومت فراهم آوریم.

لازم به ذکر است، بر اساس اطلاعیه رسمی ستاد بزرگداشت عروج خونین امام مجاهد شهید،  مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر رهبر شهید و اعضای خانواده ایشان طبق برنامه‌زمانی ذیل برگزار خواهد شد:

شنبه ۱۳ و یکشنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۵ (۱۹ و ۲۰ محرم): مراسم وداع در مصلای امام خمینی (ره) تهران

دوشنبه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۵ (۲۱ محرم): مراسم تشییع در تهران

سه‌شنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۵ (۲۲ محرم): مراسم تشییع در شهر مقدس قم

پنج‌شنبه ۱۸ تیرماه ۱۴۰۵ (۲۴ محرم، شب شهادت امام سجاد علیه‌السلام): مراسم تشییع در مشهد مقدس و تدفین در حرم مطهر رضوی

در پایان جلسه، مقرر شد تمهیدات لازم برای اعزام کاروان‌های مردمی، تأمین امکانات رفاهی و هماهنگی‌های امنیتی جهت حضور پرشور شهروندان خرم بید در این مراسم، توسط دستگاه‌های ذی‌ربط انجام پذیرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید