در راستای حل مشکلات جامعه عشایری به ویژه در حوزه تأمین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی، اداره امور عشایر شهرستان خرم بید اقدام به توزیع ۱۰۰ تانکر آب ۱۰۰۰ لیتری بین عشایر کوچروی این شهرستان نمود.
این اقدام با هدف ارتقای سطح بهداشت و سلامت عشایر، تسهیل دسترسی آنان به آب آشامیدنی سالم و کاهش دغدغههای معیشتی این قشر زحمتکش و مولد صورت گرفته است.
فرشید راستاد، رئیس اداره امور عشایر شهرستان خرم بید، در این خصوص ضمن قدردانی از حمایتهای مسئولان استانی و شهرستانی، اظهار داشت:
«جامعه عشایری یکی از سرمایههای ارزشمند این سرزمین است و تأمین آب آشامیدنی سالم، از مهمترین نیازهای آنان محسوب میشود. این تانکرها با هدف بهبود شرایط زیستی عشایر و دسترسی آسانتر آنان به آب بهداشتی، در اختیار آنان قرار گرفته است.»
گفتنی است، عشایر شهرستان خرم بید با وجود نقش بیبدیل در تولید و امنیت غذایی کشور، همواره با چالشهایی در حوزه تأمین آب، سوخت و خدمات زیرساختی مواجه هستند که این قبیل اقدامات حمایتی، گامی مؤثر در جهت رفع بخشی از این دغدغهها محسوب میشود.
- مدیریت وبسایت
- کد خبر 21624
- 10 بازدید
- بدون نظر
- پرینت
خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید
تمامی حقوق مطالب برای خرم بید محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.
طراحی و اجرا: سامانه سایت ساز زردیس

