به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرم بید، محمد کامران معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری به همراه اسدیان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، ابوالحسنی کارشناس اداره کل، خانم ساریخانی مدیر بنیاد مسکن شهرستان و جمعی از کارشناسان راه و شهرسازی، از پروژههای مسکن ملی و مسکن مهر شهرستان بازدید میدانی کردند.
این بازدید با هدف بررسی آخرین وضعیت پروژهها، رفع موانع اجرایی و پاسخ به مطالبات به حق متقاضیان و پیمانکاران صورت گرفت.
در جریان این بازدید، مهمترین موضوعات مطرح شده و مورد پیگیری شامل موارد زیر بود:
۱- درخواست متقاضیان برای ساخت مسکن ملی در غالب طرح ویلایی و یک طبقه
۲- درخواست واریز مطالبات پیمانکاران فاضلاب مسکن مهر صفاشهر و قادرآباد
۳- صدور مجوز ورود به سایت مسکن ملی جهت عملیات تسطیح و خاکبرداری
محمد کامران، معاون عمرانی فرمانداری خرم بید، در حاشیه این بازدید با اشاره به اهمیت تأمین مسکن برای اقشار مختلف جامعه، اظهار داشت: مسکن یکی از اساسیترین نیازهای مردم است و مجموعه فرمانداری با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن، تمام توان خود را برای رفع موانع و تسریع در اجرای پروژههای مسکن ملی و مسکن مهر به کار خواهد گرفت. پرداخت مطالبات پیمانکاران و صدور مجوزهای لازم برای آغاز عملیات اجرایی، از اولویتهای ماست.
در پایان، مقرر شد ضمن پیگیری ویژه مصوبات این بازدید، جلسات کارشناسی به صورت مستمر ادامه یابد و گزارش اقدامات انجام شده در جلسات آینده شورای مسکن شهرستان ارائه گردد.
- مدیریت وبسایت
- کد خبر 21651
- 0 بازدید
- بدون نظر
- پرینت
خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید
تمامی حقوق مطالب برای خرم بید محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.
طراحی و اجرا: سامانه سایت ساز زردیس

