شما اینجا هستید
اجتماعی » پیام تبریک سرهنگ کریمی به مناسبت روز معلم

فرمانده انتظامی خرمبید به مناسبت روز معلم (۱۲ اردیبهشت) در پیام تبریک گفت: با استمرار تلاش‌های ارزشمند فرهنگیان گران‌قدر و هم‌افزایی میان نهادهای مسئول، گام‌های مؤثرتری در جهت ساختن جامعه‌ای ایمن، سالم و متعالی برداشته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری پلیس از فرماندهی انتظامی خرمبید سرهنگ علی اکبر کریمی در این پیام تبریک گفت:روز بزرگداشت مقام شامخ معلم، فرصتی گران‌بها برای ارج نهادن به مجاهدت‌های خالصانه این عزیزان است. رجاء واثق داریم که با استمرار تلاش‌های ارزشمند فرهنگیان گران‌قدر و هم‌افزایی میان نهادهای مسئول، گام‌های مؤثرتری در جهت ساختن جامعه‌ای ایمن، سالم و متعالی برداشته خواهد شد.
فرمانده انتظامی شهرستان در ادامه این پیام تصریح کرده است: ضمن گرامیداشت این روز فرخنده و عرض تبریک به تمامی معلمان فرهیخته کشور عزیزمان، توفیقات روزافزون شان را از خداوند منان، مسئلت می نمایم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید