شما اینجا هستید
اجتماعی » غربالگری سلامت کارکنان خدمات شهرداری شهر صفاشهر با تست قند خون و فشارخون همزمان با ایام الله مبارک دهه فجر

همزمان با دهه مبارک فجر و به همت و همکاری شهرداری شهر صفاشهر ، شبکه بهداشت ،اداره کارو تعاون ، حوزه مقاومت بسیج کارگری و پایگاه مقاومت بسیج شهید اسدآبادی شهرداری صفاشهر با هدف پایش وضعیت جسمانی و پیشگیری از بیماری‌های مزمن انجام شد. در این طرح، کارکنان خدمات از نظر قند خون، فشار خون و اندازه گیری وزن مورد ارزیابی قرار گرفتند.

🔻دیابت و فشارخون از جمله بیماری هایی است که بدون علامت و به اصطلاح خاموش هستند، به طوری که گاه افراد دارای دیابت و یا فشار خون بالا هستند اما هیچ علامتی را تجربه نمی کنند و افراد معمولا پس از بررسی های معمول فشار خون و آزمایش قندخون متوجه می شوند که به پرفشاری خون و یا دیابت مبتلا هستند؛ از این رو تشخیص و شناسایی به موقع در درمان این بیماری ها بسیار مهم است.

🔻گفتنی است در این پایش ۷۸ نفر از کارکنان این شهرداری مورد غربالگری قند خون و همچنین فشار خون قرار گرفتند.

#شهرداری_صفاشهر
#شبکه_بهداشت_خرمبید
#اداره_کار_و_تعاون_خرمبید
#حوزه_مقاومت_بسیج_کارگری_و_کارخانجات
#پایگاه_مقاومت_بسیج_شهید_اسدآبادی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید