شما اینجا هستید
عمران و توسعه » جلسه فرماندار خرم‌بید با مشاور استاندار فارس در خصوص سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و شرکت‌های مهرگستر و مشکات برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرم‌بید، جلسه ای با حضور کیامرث همتی‌نفر، فرماندار خرم‌بید و صمد رجا، مشاور استاندار فارس، با محوریت بررسی فرصت‌ها و زمینه‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرستان برگزار شد.

در این نشست که با حضور جمعی از مسئولین و فعالان اقتصادی شهرستان تشکیل گردید، بر لزوم جذب سرمایه‌گذاری‌های جدید و حمایت از طرح‌های توسع‌ای در منطقه تأکید شد.

صمد رجا، مشاور استاندار فارس، با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرستان خرم‌بید، بر ضرورت هدایت سرمایه‌های بخش خصوصی به سمت طرح‌های مولد و اشتغال‌زا تأکید کرد و گفت: شهرستان خرم‌بید با دارا بودن پتانسیل‌های قابل توجه در حوزه‌های مختلف، می‌تواند مقصد مناسبی برای سرمایه‌گذاری‌های جدید باشد.

فرماندار خرم‌بید در حاشیه این جلسه با اشاره به رویکرد حمایتی مجموعه فرمانداری از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، خاطرنشان کرد: «رفع موانع سرمایه‌گذاری و تسهیل فرآیندهای اداری و صدور مجوزها، از اولویت‌های اصلی مدیریت شهرستان است و از تمامی ظرفیت‌ها برای جذب سرمایه‌گذار و رونق اقتصادی منطقه استفاده خواهد شد.»

گفتنی است، در این جلسه بر تسریع در اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، ایجاد بسترهای مناسب برای همکاری دستگاه‌های اجرایی با سرمایه‌گذاران و همچنین پیگیری مشکلات پیش‌روی طرح‌های موجود، تأکید گردید.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید