به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرمبید، جلسه ای با حضور کیامرث همتینفر، فرماندار خرمبید و صمد رجا، مشاور استاندار فارس، با محوریت بررسی فرصتها و زمینههای سرمایهگذاری بخش خصوصی در شهرستان برگزار شد.
در این نشست که با حضور جمعی از مسئولین و فعالان اقتصادی شهرستان تشکیل گردید، بر لزوم جذب سرمایهگذاریهای جدید و حمایت از طرحهای توسعای در منطقه تأکید شد.
صمد رجا، مشاور استاندار فارس، با اشاره به ظرفیتهای موجود در شهرستان خرمبید، بر ضرورت هدایت سرمایههای بخش خصوصی به سمت طرحهای مولد و اشتغالزا تأکید کرد و گفت: شهرستان خرمبید با دارا بودن پتانسیلهای قابل توجه در حوزههای مختلف، میتواند مقصد مناسبی برای سرمایهگذاریهای جدید باشد.
فرماندار خرمبید در حاشیه این جلسه با اشاره به رویکرد حمایتی مجموعه فرمانداری از سرمایهگذاران بخش خصوصی، خاطرنشان کرد: «رفع موانع سرمایهگذاری و تسهیل فرآیندهای اداری و صدور مجوزها، از اولویتهای اصلی مدیریت شهرستان است و از تمامی ظرفیتها برای جذب سرمایهگذار و رونق اقتصادی منطقه استفاده خواهد شد.»
گفتنی است، در این جلسه بر تسریع در اجرای طرحهای سرمایهگذاری بخش خصوصی، ایجاد بسترهای مناسب برای همکاری دستگاههای اجرایی با سرمایهگذاران و همچنین پیگیری مشکلات پیشروی طرحهای موجود، تأکید گردید.
- مدیریت وبسایت
- کد خبر 21545
- 3 بازدید
- بدون نظر
- پرینت
خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید
تمامی حقوق مطالب برای خرم بید محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.
طراحی و اجرا: سامانه سایت ساز زردیس

