به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرم بید، جلسه هماهنگی وبیناری «شهادت قائد امت» با حضور کیامرث همتی نفر فرماندار، حجت الاسلام و المسلمین دهقان امام جمعه صفاشهر و حجت الاسلام و المسلمین ناظمی امام جمعه قادرآباد، سرهنگ نظری فرمانده سپاه ناحیه خرم بید، سرهنگ برزگر فرمانده سپاه قادرآباد و معاونین فرمانداری در اتاق جلسات فرمانداری برگزار شد.
در این جلسه، بر برنامهریزی منسجم برای اعزام شهروندان به مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر رهبر شهید انقلاب اسلامی و نیز هماهنگی دستگاههای اجرایی، نظامی و انتظامی برای مشارکت هرچه باشکوهتر مردم در این رویداد تاریخی تأکید شد.
کیامرث همتی نفر، فرماندار خرم بید، در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره قائد شهید، اظهار داشت: امت شهیدپرور ایران اسلامی در غم از دست دادن رهبر فرزانه خود، حماسهای بینظیر را رقم خواهند زد. وظیفه ماست با هماهنگی تمامی دستگاهها، زمینه حضور پرشور و آبرومندانه شهروندان را در مراسم وداع و تشییع این اسوه بزرگ ایثار و مقاومت فراهم آوریم.
لازم به ذکر است، بر اساس اطلاعیه رسمی ستاد بزرگداشت عروج خونین امام مجاهد شهید، مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر رهبر شهید و اعضای خانواده ایشان طبق برنامهزمانی ذیل برگزار خواهد شد:
شنبه ۱۳ و یکشنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۵ (۱۹ و ۲۰ محرم): مراسم وداع در مصلای امام خمینی (ره) تهران
دوشنبه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۵ (۲۱ محرم): مراسم تشییع در تهران
سهشنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۵ (۲۲ محرم): مراسم تشییع در شهر مقدس قم
پنجشنبه ۱۸ تیرماه ۱۴۰۵ (۲۴ محرم، شب شهادت امام سجاد علیهالسلام): مراسم تشییع در مشهد مقدس و تدفین در حرم مطهر رضوی
در پایان جلسه، مقرر شد تمهیدات لازم برای اعزام کاروانهای مردمی، تأمین امکانات رفاهی و هماهنگیهای امنیتی جهت حضور پرشور شهروندان خرم بید در این مراسم، توسط دستگاههای ذیربط انجام پذیرد.
- مدیریت وبسایت
- کد خبر 21620
- 1 بازدید
- بدون نظر
- پرینت
خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید
تمامی حقوق مطالب برای خرم بید محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.
طراحی و اجرا: سامانه سایت ساز زردیس

