شما اینجا هستید
اجتماعی » پایان عملیات تسطیح راه‌های عشایری خرم بید با پیگیری فرماندار / رئیس امور عشایر: گامی مؤثر در جهت کاهش دغدغه‌های معیشتی عشایر

به گزارش روابط عمومی اداره امور عشایر شهرستان خرم بید، عملیات تسطیح راه‌های عشایری این شهرستان با هدف تسهیل تردد عشایر، بهبود دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی و کاهش دغدغه‌های معیشتی آنان با موفقیت به پایان رسید.

 

این طرح که با پیگیری‌های مستمر کیامرث همتی نفر فرماندار شهرستان و همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط اجرایی شد، نقش بسزایی در هموار کردن مسیرهای کوچ عشایر و افزایش ایمنی تردد آنان ایفا کرده است.

رئیس اداره امور عشایر شهرستان خرم بید، از مدیرکل امور عشایر استان فارس و فرماندار شهرستان خرم بید که همواره پیگیر حل مشکلات عشایر هستند، صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است، عشایر شهرستان خرم بید با وجود نقش بی‌بدیل در تولید و امنیت غذایی کشور، همواره با چالش‌هایی در حوزه راه‌های دسترسی مواجه بوده‌اند که این قبیل اقدامات عمرانی، گامی مؤثر در جهت کاهش این مشکلات محسوب می‌شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید