به گزارش روابط عمومی اداره امور عشایر شهرستان خرم بید، عملیات تسطیح راههای عشایری این شهرستان با هدف تسهیل تردد عشایر، بهبود دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی و کاهش دغدغههای معیشتی آنان با موفقیت به پایان رسید.
این طرح که با پیگیریهای مستمر کیامرث همتی نفر فرماندار شهرستان و همکاری دستگاههای اجرایی مرتبط اجرایی شد، نقش بسزایی در هموار کردن مسیرهای کوچ عشایر و افزایش ایمنی تردد آنان ایفا کرده است.
رئیس اداره امور عشایر شهرستان خرم بید، از مدیرکل امور عشایر استان فارس و فرماندار شهرستان خرم بید که همواره پیگیر حل مشکلات عشایر هستند، صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.
گفتنی است، عشایر شهرستان خرم بید با وجود نقش بیبدیل در تولید و امنیت غذایی کشور، همواره با چالشهایی در حوزه راههای دسترسی مواجه بودهاند که این قبیل اقدامات عمرانی، گامی مؤثر در جهت کاهش این مشکلات محسوب میشود.
- روابط عمومی اداره امور عشایر شهرستان خرم بید
- کد خبر 21648
- 3 بازدید
- بدون نظر
- پرینت
خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید
تمامی حقوق مطالب برای خرم بید محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.
طراحی و اجرا: سامانه سایت ساز زردیس

