شما اینجا هستید
اجتماعی » بازدید میدانی معاون عمرانی فرمانداری خرم بید از پروژه‌های مسکن ملی و مسکن مهر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرم بید، محمد کامران معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری به همراه اسدیان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، ابوالحسنی کارشناس اداره کل، خانم ساریخانی مدیر بنیاد مسکن شهرستان و جمعی از کارشناسان راه و شهرسازی، از پروژه‌های مسکن ملی و مسکن مهر شهرستان بازدید میدانی کردند.

این بازدید با هدف بررسی آخرین وضعیت پروژه‌ها، رفع موانع اجرایی و پاسخ به مطالبات به حق متقاضیان و پیمانکاران صورت گرفت.

در جریان این بازدید، مهمترین موضوعات مطرح شده و مورد پیگیری شامل موارد زیر بود:

۱- درخواست متقاضیان برای ساخت مسکن ملی در غالب طرح ویلایی و یک طبقه

۲- درخواست واریز مطالبات پیمانکاران فاضلاب مسکن مهر صفاشهر و قادرآباد

۳- صدور مجوز ورود به سایت مسکن ملی جهت عملیات تسطیح و خاکبرداری

محمد کامران، معاون عمرانی فرمانداری خرم بید، در حاشیه این بازدید با اشاره به اهمیت تأمین مسکن برای اقشار مختلف جامعه، اظهار داشت: مسکن یکی از اساسی‌ترین نیازهای مردم است و مجموعه فرمانداری با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن، تمام توان خود را برای رفع موانع و تسریع در اجرای پروژه‌های مسکن ملی و مسکن مهر به کار خواهد گرفت. پرداخت مطالبات پیمانکاران و صدور مجوزهای لازم برای آغاز عملیات اجرایی، از اولویت‌های ماست.

در پایان، مقرر شد ضمن پیگیری ویژه مصوبات این بازدید، جلسات کارشناسی به صورت مستمر ادامه یابد و گزارش اقدامات انجام شده در جلسات آینده شورای مسکن شهرستان ارائه گردد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید