شما اینجا هستید
علمی و فناوری » برگزاری آزمون سراسری جامع مهارت‌آموزی کشوری در شهرستان خرم‌بید با حضور ۱۱۲ هنرآموز

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌بید، آزمون سراسری جامع مهارت‌آموزی کشوری در تاریخ ۱۲ شهریور ۱۴۰۴ در شهرستان خرم‌بید برگزار شد.

حسین اسدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، ضمن قدردانی از عوامل اجرایی، اعلام کرد که آزمون عملی این دوره در محل آموزشگاه تدبیران از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ عصر با حضور محمدرضا زارعی، مسئول امور اداری استان، حمدالله محرمی نماینده حراست، مصیب زارع و علی بهمنی به عنوان مراقبین و آقای رودکی به عنوان آزمونگر عملی گرافیک رایانه برگزار شد.

آزمون کتبی آنلاین نیز همان روز در سالن آمفی‌تئاتر صفاشهر (سینما نور) از ساعت ۱۷ تا ۱۹ برگزار شد. این دوره شامل رشته‌های طراحی چهره رنگی و سیاه و سفید، طراحی دوخت، گرافیک رایانه و تایپ بود و با حضور ۱۱۲ هنرآموز از شهرستان‌های آباده، اقلید، ارسنجان، بوانات، سرچهان، قادرآباد و خرم‌بید برگزار گردید.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید