به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرمبید، جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان به ریاست محمد کامران، معاون برنامهریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، و با حضور اعضای کارگروه، روز دوشنبه ۱۴۰۴/۰۹/۲۴ در محل فرمانداری برگزار شد.
در این جلسه، وضعیت تأمین و توزیع کالاهای اساسی، نحوه بازرسی واحدهای صنفی و گزارش اقدامات نظارتی ادارات صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت و اتاق اصناف مورد بررسی قرار گرفت و بر تداوم نظارتها و برخورد قانونی با متخلفان تأکید شد.
محمد کامران با اشاره به لزوم تأمین کالاهای مورد نیاز مردم در آستانه شب یلدا، دستور تشدید نظارتها و کنترل دقیق بازار را صادر کرد و تأکید نمود با هرگونه تخلف، گرانفروشی و افزایش غیرمنطقی قیمتها برخورد قاطع قانونی صورت خواهد گرفت و هیچگونه کوتاهی در این زمینه قابل پذیرش نیست. وی همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به واحد بازرسی اتاق اصناف، اداره جهاد کشاورزی و اداره صنعت، معدن و تجارت (صمت) گزارش دهند تا در سریعترین زمان ممکن رسیدگی لازم انجام شود.
در بخش دیگری از جلسه، موضوع ساماندهی روزبازار شهرستان مطرح شد. محمد کامران، معاون فرماندار خرمبید، ضمن گلایه از وضعیت نامناسب و عدم ساماندهی روزبازار اظهار داشت: علیرغم تأکیدات و پیگیریهای مکرر در سالهای گذشته، این موضوع همچنان تعیین تکلیف نشده و شرایط موجود در شأن و منزلت مردم و جایگاه واقعی روزبازار نیست. وی با تأکید قاطع، خواستار اقدام عملی، فوری و مسئولانه متولیان ذیربط در راستای ساماندهی هرچه سریعتر روزبازار شهرستان شد.
- مدیریت وبسایت
- کد خبر 17783
- 74 بازدید
- بدون نظر
- پرینت
خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید
تمامی حقوق مطالب برای خرم بید محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.
طراحی و اجرا: سامانه سایت ساز زردیس

