شما اینجا هستید
اقتصادی » هفتمین جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان در سال جاری به ریاست محمد کامران معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار شهرستان خرم‌بید

هفتمین جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان در سال جاری به ریاست محمد کامران معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان خرم‌بید و با همراهی سایر اعضا کارگروه برگزار شد.

اهم مباحث مطرح شده:
🔰بررسی و پیگیری مصوبات جلسه قبل
🔰استماع گزارش بازرسان حوزه آرد و نان و عملکرد واحدهای بازرسی آرد و نان مدیریت جهادکشاورزی ، اتاق اصناف و شبکه‌های بهداشت صفاشهر در آبان ماه ماه سال جاری و همچنین بررسی عملکرد نانوایان در سامانه نانینو

🔰بررسی چندین تقاضای جدید جهت صدور مجوز جدید با تعرفه آزادپز و دولتی و تغییر متصدی و سایر مواردی که در اختیار کارگروه می باشد.
🔰در پایان کامران معاون فرماندار بر اجرای گشتهای مشترک بصورت مستمر و همراهی بازرسان کارگروه آرد و نان شهرستان(جهادکشاورزی ،صمت ، اتاق اصناف و شبکه بهداشت) تاکید کردند.

زمان: دوشنبه ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۴
مکان: سالن جلسات فرمانداری

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید