true
true
true
true
true
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم بید این نمایشگاه به مناسبت روز دختر به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسامی از تاریخ 5 اردیبهشت لغایت 10 اردیبهشت 1405به مدت یک هفته در محل سالن اداره برگزار گردیده است این نمایشگاه مجموعه ای از آثار هنرمندان سازمان فنی حرفه ای و سرکار خانم آناهید کریمی در قالب نقاشی روی سفال – نقطه کوبی – منبت کاری و گلیم بافی ارائه گردید.
- روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم بید
- کد خبر 20486
- 5 بازدید
- بدون نظر
- پرینت
true
true
true
true
true
لینک کوتاه
https://khorambid.com/?p=20486
true
true
true
true
خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید
تمامی حقوق مطالب برای خرم بید محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.
طراحی و اجرا: سامانه سایت ساز زردیس

