true
true
true
true
true
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم بید برپایی نمایشگاه نقاشیخط توسط انجمن هنرهای تجسمی و انجمن خوشنویسان به مناسبت روز دختر و دهه کرامت در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا گردید این نمایشگاه توسط آثار استاد زینب کریمی و سرکار خانم نجمعه کریمی و راحله کریمی از آموزشگاه وصال و آثار خوشنویسی استاد مهدی افروغ و استاد مهدی صادقی و سرکارخانم سعیده تصدیقی از تاریخ پنجم اردیبهشت 1405 به مدت یک هفته جهت بازدید علاقمندان برپا شده است.
- روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم بید
- کد خبر 20487
- 3 بازدید
- بدون نظر
- پرینت
true
true
true
true
true
لینک کوتاه
https://khorambid.com/?p=20487
true
true
true
true
خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید
تمامی حقوق مطالب برای خرم بید محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.
طراحی و اجرا: سامانه سایت ساز زردیس

