شما اینجا هستید
اجتماعی » افتتاح اولین مرکز رسانه و استودیوی ضبط صوت در صفاشهر

مرکز رسانه ستاد نماز جمعه ناحیه ۲ صفاشهر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دهقان، امام جمعه صفاشهر، اعضای ستاد نماز جمعه این ناحیه و جمعی از مسئولان محلی، در محل مهدیه صفاشهر افتتاح شد.

این مرکز که اولین استودیوی تخصصی ضبط صوت و مرکز رسانه‌ای در سطح شهرستان خرم‌بید محسوب می‌شود، با هدف تولید و پشتیبانی از فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی منطقه راه‌اندازی گردیده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین دهقان، امام جمعه صفاشهر، در آیین افتتاح این مرکز، با اشاره به اهمیت رسانه در عصر کنونی و نقش آن در ترویج معارف دینی و فرهنگی، اظهار داشت: راه‌اندازی این مرکز گامی مؤثر در جهت تقویت فعالیت‌های رسانه‌ای شهرستان و تولید محتوای فاخر در حوزه‌های مذهبی، فرهنگی و اجتماعی خواهد بود و می‌تواند بستر مناسبی برای شکوفایی استعدادهای جوانان و هنرمندان این دیار فراهم آورد.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های رسانه‌ای در راستای تبیین دستاوردهای نظام و روشنگری در مقابل شبهات دشمنان، بر استفاده حداکثری از این بستر برای تولید برنامه‌های متنوع و تأثیرگذار تأکید نمود.

گفتنی است، این مرکز در مرحله نخست با امکان ضبط گروه‌های سرود، تولید برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و پشتیبانی از فعالیت‌های رسانه‌ای سطح شهرستان آغاز به کار کرده است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، در آینده نزدیک با اضافه شدن بخش‌های جدید و تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز، توسعه بیشتری خواهد یافت. همچنین ارتقاء سواد رسانه‌ای شهرستان از دیگر اهداف این مجموعه عنوان شده است.

در پایان این مراسم، حاضران با حضور در بخش‌های مختلف این مرکز، از نزدیک با امکانات و ظرفیت‌های آن آشنا شدند و بر استمرار حمایت‌ها از چنین طرح‌های فرهنگی و رسانه‌ای در شهرستان تأکید کردند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید