به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم بید، کیامرث همتی نفر در پیامی، فرا رسیدن یکم تیرماه، سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاعرسانی دینی را به تمامی مبلغان، فعالان فرهنگی و کارکنان خدوم این سازمان در شهرستان خرم بید تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
یکم تیرماه ۱۳۶۰، روزی است که فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) برای تأسیس «نهاد شورای عالی تبلیغات اسلامی» صادر شد؛ نهادی انقلابی و مستقل که با هدف پرداختن به امر خطیر تبلیغات و اطلاعرسانی دینی، پا به عرصه وجود نهاد و در سیر تکاملی خود، در سال ۱۳۶۸ به «سازمان تبلیغات اسلامی» تغییر نام یافت.
سازمان تبلیغات اسلامی در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی، همواره به عنوان سنگری استوار در عرصه فرهنگ و تبلیغ دینی ایفای نقش کرده است. این نهاد انقلابی در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز با مجاهدتهای خاموش خود، در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و روشنگری در برابر تهاجم فرهنگی دشمن، نقشی بیبدیل ایفا نمود و ثابت کرد که عرصه تبلیغ و فرهنگ، جبههای به وسعت تمامی عرصههای انقلاب است.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه تبلیغ و فرهنگ، به ویژه شهدای سازمان تبلیغات اسلامی، از زحمات تمامی مبلغان، روحانیون، فعالان فرهنگی و کارکنان خدوم اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم بید صمیمانه تقدیر و تشکر مینمایم.
فرارسیدن سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاعرسانی دینی را به تمامی تلاشگران این عرصه، به ویژه خانوادههای معظم آنان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، سلامتی، توفیق روزافزون و سربلندی همگان را در راستای اعتلای فرهنگ ناب محمدی (ص) و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.
کیامرث همتی نفر
فرماندار شهرستان خرم بید