شما اینجا هستید
اجتماعی » بازدید فرماندار خرم‌بید از بیمارستان ولی‌عصر(عج) و اهدای پتو به بیمارستان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرم‌بید، کیامرث همتی‌نفر، فرماندار خرم‌بید به همراه جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان، با حضور در بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) خرم‌بید، از بخش‌های مختلف این مرکز درمانی بازدید کردند.

این بازدید که در راستای نظارت مستمر بر روند خدمات‌رسانی و بررسی مشکلات و نیازهای بیمارستان صورت گرفت، فرصتی برای گفت‌وگوی چهره به چهره فرماندار و مسئولان با بیماران بستری و کادر درمانی فراهم آورد.

در حاشیه این بازدید و با توجه به درخواست‌های مکرر بیماران در بازدیدهای قبلی فرماندار از این مرکز درمانی، تعداد ۳۵ تخته پتو با مشارکت فرمانداری خرم‌بید تهیه و در اختیار بیمارستان قرار گرفت. این اقدام با هدف جایگزینی پتوهای فرسوده با پتوهای نو و ارتقاء سطح رفاه و آسایش بیماران در ایام بستری انجام شد.

همتی‌نفر با قدردانی از زحمات شبانه‌روزی کادر درمانی و پرستاری بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج)، خاطرنشان کرد: امیدواریم با استمرار این گونه اقدامات و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی، شاهد ارتقاء سطح کیفی خدمات درمانی و رفاهی در شهرستان باشیم.

بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) خرم‌بید به عنوان یکی از مراکز درمانی مهم شهرستان، خدمات متنوع درمانی و بستری را به مردم منطقه ارائه می‌دهد و بازدیدهای دوره‌ای فرماندار و اعضای شورای اداری از این مرکز، با هدف نظارت بر روند خدمات‌رسانی و رفع مشکلات موجود در دستور کار قرار دارد.

خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید