به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمبید، آزمون سراسری جامع مهارتآموزی کشوری در تاریخ ۱۲ شهریور ۱۴۰۴ در شهرستان خرمبید برگزار شد.
حسین اسدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، ضمن قدردانی از عوامل اجرایی، اعلام کرد که آزمون عملی این دوره در محل آموزشگاه تدبیران از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ عصر با حضور محمدرضا زارعی، مسئول امور اداری استان، حمدالله محرمی نماینده حراست، مصیب زارع و علی بهمنی به عنوان مراقبین و آقای رودکی به عنوان آزمونگر عملی گرافیک رایانه برگزار شد.
آزمون کتبی آنلاین نیز همان روز در سالن آمفیتئاتر صفاشهر (سینما نور) از ساعت ۱۷ تا ۱۹ برگزار شد. این دوره شامل رشتههای طراحی چهره رنگی و سیاه و سفید، طراحی دوخت، گرافیک رایانه و تایپ بود و با حضور ۱۱۲ هنرآموز از شهرستانهای آباده، اقلید، ارسنجان، بوانات، سرچهان، قادرآباد و خرمبید برگزار گردید.
- روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم بید
- کد خبر 14197
- 205 بازدید
- بدون نظر
- پرینت
خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید
تمامی حقوق مطالب برای خرم بید محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.
طراحی و اجرا: سامانه سایت ساز زردیس

