شما اینجا هستید
اجتماعی » برپایی نمایشگاه هنرهای سنتی در شهرستان خرم بید برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم بید این نمایشگاه به مناسبت روز دختر به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسامی از تاریخ 5 اردیبهشت لغایت 10 اردیبهشت 1405به مدت یک هفته در محل سالن اداره برگزار گردیده است این نمایشگاه مجموعه ای از آثار هنرمندان سازمان فنی حرفه ای و سرکار خانم آناهید کریمی در قالب نقاشی روی سفال – نقطه کوبی – منبت کاری و گلیم بافی ارائه گردید.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید