شما اینجا هستید
اجتماعی » برپایی نمایشگاه نقاشیخط وطراحی و رنگ روغن در شهرستان خرم بید برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم بید برپایی نمایشگاه نقاشیخط توسط انجمن هنرهای تجسمی و انجمن خوشنویسان به مناسبت روز دختر و دهه کرامت در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا گردید این نمایشگاه توسط آثار استاد زینب کریمی و سرکار خانم نجمعه کریمی و راحله کریمی از آموزشگاه وصال و آثار خوشنویسی استاد مهدی افروغ و استاد مهدی صادقی و سرکارخانم سعیده تصدیقی از تاریخ پنجم اردیبهشت 1405 به مدت یک هفته جهت بازدید علاقمندان برپا شده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید