به گزارش پایگاه اطلاعرسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خرم بید ؛ مسعود طیبی مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرمبید، در حاشیه برگزاری کارگاه تخصصی نجوم که با همت پژوهشسرای باقرالعلوم (ع) و با حضور جمعی از معاونان، دبیران علوم و اعضای انجمنهای نجوم دانشآموزی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری چنین رویدادهایی فرصتی مغتنم برای پیوند میان مباحث تئوریک کتابهای درسی و مشاهدات عینی در فضای بیکران کیهان است.
وی با اشاره به اهمیت نقش پژوهشسراهای دانشآموزی در شکوفایی استعدادهای علمی افزود: انجمنهای نجوم، بستری مناسب برای پرورش تفکر نقادانه و خلاقیت دانشآموزان است و مدیریت آموزش و پرورش خرمبید همواره از اجرای برنامههایی که موجب عمقبخشی به یادگیری و تقویت بنیه علمی دانشآموزان شود، حمایت قاطع خواهد کرد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرمبید در پایان ضمن قدردانی از تلاشهای همکاران در پژوهشسرای باقرالعلوم (ع) و دبیران علوم شهرستان، خاطرنشان کرد: امیدواریم با استمرار این کارگاهها و استفاده از ابزارهای نوین آموزشی، شاهد درخشش بیش از پیش دانشآموزان منطقه در المپیادها و عرصههای ملی نجوم و اخترشناسی باشیم.

- روابط عمومی آموزش و پرورش خرم بید
- کد خبر 21304
- 10 بازدید
- بدون نظر
- پرینت
خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید
تمامی حقوق مطالب برای خرم بید محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.
طراحی و اجرا: سامانه سایت ساز زردیس
