بخشدار بخش مشهد مرغاب، رئیس بهزیستی، رئیس شبکه بهداشت و درمان و کارشناسان این اداره در بخش مشهد مرغاب، کارشناس پیشگیری و کارشناس مراکز و مؤسسات غیر دولتی از مرکز بهبودی_اقامتی میانمدت آوا بازدید کردند.
در این بازدید، شرایط مرکز و چالشهای پیش روی رهجویان مورد بررسی قرار گرفت و نکات لازم برای رفع مشکلات به مسئولین مرکز گوشزد شد. همچنین مسئولان با رهجویان گفتوگوی چهرهبهچهره داشتند و مسائل و دغدغههای آنان را از نزدیک شنیدند.
بخشدار بخش مشهد مرغاب نیز در نشستی صمیمی با رهجویان، پای صحبتهای آنان نشست و مشکلاتشان را شنید. وی در ادامه با بیان جملات امیدبخش، آنان را به ادامه مسیر بهبودی و بازگشت سالم به جامعه تشویق کرد.
- بهزیستی خرم بید
- کد خبر 21538
- 3 بازدید
- بدون نظر
- پرینت
خرم بید | وبسایت تحلیلی خبری شهرستان خرم بید
تمامی حقوق مطالب برای خرم بید محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.
طراحی و اجرا: سامانه سایت ساز زردیس

